معرفی انواع نرم افزار های کاربردی

حضور و غیاب، مشاور املاک،مدیریت باشگاه،انواع نرم افزار مطب و کلینیک،آبرسانی،طراحی سایت و اپ آندرید و..

معرفی انواع نرم افزار های کاربردی

حضور و غیاب، مشاور املاک،مدیریت باشگاه،انواع نرم افزار مطب و کلینیک،آبرسانی،طراحی سایت و اپ آندرید و..

بازدید دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از محصولات شرکت کارا نرم افزار در نمایشگاه پارک علم و فناوری گیلان

روز دوشنبه مورخ 3 شهریورماه و در آغاز هفته دولت، دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پارک علم و فناوری گیلان دیدار کرد.


وی در نشست صمیمی با مدیران شرکت های دانش بنیان در حوزه ICT و فعلان این حوزه گفت: اصل و اساس سیاست اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده، این است که باید کار مردم را به خود مردم واگذار کنیم و به دنبال آن باشیم که پژوهش در کشور ملی شود.
ایشان ضمن استماع سخنان برخی از فعالان حوزه ICT و بیان دیدگاههای آنها گفت: از شوق و اشتیاق جوانان و فعالان حوزه ICT این استان بسیار خوشحال شدم. و این وزارتخانه آمادگی کامل دارد که از طرح و پروژهای در سطح منطقه و کشور در این حوزه توسط شرکت های دانش بنیان قابل انجام است حمایت نماید.
وی اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید این اعتقاد وجود دارد که دولت نباید تصدی گری داشته باشد و باید بستری فراهم شود که بخش خصوصی فعال تر شود، چون دولت رقیب بخش خصوصی نیست؛ بلکه حامی آن است.
دکتر واعظی با تاکید بر اینکه دولت در بخش های دیربازده مناطق محروم و بخشهای امنیتی به سرمایه گذاری خود ادامه خواهد داد؛ افزود: ما معتقدیم که سرمایه گذاری بخش خصوصی باید برای آنها سودده باشد تا بتواند در کنار دولت قرار گیرد.
وی ادامه داد: جوانان ایرانی در بهترین دانشگاه های دنیا جزو بهترین دانشجویان و محققان هستند، پس قطعا اگر در داخل کشور بستر مناسب برایشان فراهم شود بهتر کار خواهند کرد. وزیر ارتباطات در پایان تصریح کرد: من مطمن هستم که اگر به جوانان در همه حوزه ها و بالاخص حوزه ICTبها دهیم؛ شاهد خواهیم بود که در حوزه تولید نرم افزار و سخت افزار بومی مشکلی نخواهیم داشت.

در این دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از نمایشگاهی که از دستاوردهای شرکت های دانش بنیان در حوزه ICT در پارک علم و فناوری گیلان دایر بود بازدید نمود و از نزدیک با محصولات و خدمات دانش بنیان این شرکت ها آشنا شد.

شرکت کارا نرم افزار نیز از اولین شرکت هایی بود که محصولات تولیدی خود را برای آقای وزیر معرفی کرد و همچنین گزارشی نیز از فعالیت های سال های اخیر خود را به آقای دکتر واعظی ارائه داد.

دکتر واعظی در سخنرانی خود بعد از بازدید از نمایشگاه فرمودند که بازدید از دستاورد های شرکت های پارک علم و فناوری گیلان خستگی سفر و کار رو از تن من و همکارانم بیرون کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد