معرفی انواع نرم افزار های کاربردی

حضور و غیاب، مشاور املاک،مدیریت باشگاه،انواع نرم افزار مطب و کلینیک،آبرسانی،طراحی سایت و اپ آندرید و..

معرفی انواع نرم افزار های کاربردی

حضور و غیاب، مشاور املاک،مدیریت باشگاه،انواع نرم افزار مطب و کلینیک،آبرسانی،طراحی سایت و اپ آندرید و..

توصیه‌های‌ امنیتی مشهورترین هکر جهان

توصیه‌های‌ امنیتی مشهورترین هکر جهان

 

هکرها روز به روز به روش های پیچیده‌تری برای سرقت اطلاعات کاربران روی می آورند، ولی با رعایت برخی نکات ساده می‌توان آسیب پذیری سیستم های رایانه‌ای را به حداقل رساند.

از آنجا که این توصیه ها به زبان ساده و توسط یک هکر موفق سابق ارائه شده، می تواند راهگشای بسیاری از کاربران ساده و عادی باشد. این مطلب بر اساس مقاله شخصی آقای کوین میتنیک تهیه شده است.

وی از جمله هکرهایی است که خوانندگان ایرانی اخبار فناوری اطلاعات هم با نامش آشنا هستند و یکی از جنجالی ترین هکرهای دنیا محسوب می‌شود.

کوین میتنیک

وی که نام مستعار hacker poster boy را برای خودش انتخاب کرده بود، توسط وزارت دادگستری آمریکا به عنوان یکی از مهم‌ترین و تحت تعقیب ترین جنایتکاران رایانه ای تاریخ آمریکا معرفی شد. هک های او حتی موضوع دو فیلم سینمایی هم بوده است: Freedom Downtime و Takedown

میتنیک هک کردن را با سوءاستفاده از سیستم کارتی اتوبوس های لس آنجلس آغاز کرد تا به رایگان سوار اتوبوس شود. در ادامه به استراق سمع تلفنی پرداخت و سپس به سراغ شبکه های رایانه ای دیجیتال و سرقت از نرم افزارها رفت. وی دو سال و نیم از عمرش را صرف هک کردن رایانه ها، سرقت اسرار تجاری شرکت ها و افراد، ایجاد اختلال در شبکه های تلفنی و نفوذ به سیستم ملی هشدار دفاعی در آمریکا نمود. او حتی از هک کردن رایانه های هکرهای همکارش نیز ابایی نداشت.

 

ادامه مطلب ...

خصوصیات یک برنامه نویس

 برنامه نویس موجودیست زنده که اغلب بصورت نشسته با کمی خمیدگی روبروی خود را نگاه می کند.این موجود توانایی بسیار زیادی در گیر دادن به یک موضوع و پلک نزدن را داراست.بیشتر طول عمر خود را بدون تحرک سپری می کند و فقط انگشتانش دارای فعالیت بسیار زیاد هستند.غالبا بصورت انفرادی یافت می شود و در پاسخ به مخاطب همواره می گوید: چی؟ ۹۹٪ آنها شب زیست هستند. بین یک شاخه گل رز و یک تکه پاره آجر تفاوتی قائل نمی شود و دنیای وی فقط نیم متر جلوتر از چشمانش است

در حال آماده سازی نرم افزار دبیرخانه سازمان نظام پزشکی

 *********** توجه ********* 

 نرم افزاری که قولش رو داده بودم رو آماده کردم و از امکانات و طراحی خوب هم برخورداره  

اما هنوز وقت نکردم اطلاعاتش رو کامل رو سایت بزارم در اولین فرصت این کار رو انجام می دم  

در ضمن ۲ روز دیگه برای اولین نظام پزشکی نصب می کنم 

 *********** توجه ********* 

نرم افزار دبیرخانه نظام پزشکی

نرم افزار مدیریت دبیرخانه سازمان نظام پزشکی شهرستان ها در حال اتمام برنامه نویسی می باشد که به زودی نرم افزاری کاربردی برای سازمان نظام پزشکی آماده می شود که شامل امکاناتی زیر می باشد: 

- ثبت و نگهداری اطلاعات پزشکان و افراد مرتبط با سازمان  

- ارسال نامه  

- بایگانی نامه های دریافتی 

- چاپ نامه ها با لوگوی سازمان 

 - ارسال اس ام اس به اعضاء سازمان 

-تعریف کاربر 

-تعریف تخصص ها /گروه ها

-تهیه پشتیبان خودکار و دستی 

-امکان شماره گیری با استفاده از کامپیوتر 

- و...

۱۸ ترفند جهت افزایش ساعت کارکرد باتری لپ تاپ

۱۸ ترفند جهت افزایش ساعت کارکرد باتری لپ تاپ  

لپ تاپ ها به سرعت جذابیت و افسون خود را هنگامی که شما باید دائما به دنبال پریز برق برای شارژ کردنشان باشید از دست می دهند. چه باید کرد تا باتری لپ تاپ حداکثر زمان ممکن برایتان شارژ نگه دارد؟ اگر می خواهید که همانند بسیاری از مردم، تجربه بدی از کار بر روی پروژه تان با لپ تاپ نداشته باشید، باید مراقب باتری لپ تاپ تان باشید تا در میانه یک کار مهم از هوش نرود.

مطمئنا رعایت این ۱۸ مورد، نه کار آسانی است و نه کار به صرفه ای. اما پیشنهاد می کنم که تعدادی از آنها را انتخاب کنید و مرتب انجام دهید، مطمئن باشید که از نتایج راضی خواهید بود.

۱- پس از خرید لپ تاپ ، از آن استفاده کنید تا کاملا شارژ تمام کند، وقتی که خاموش شد آن را برای دوازده ساعت روی شارژ بگذارید.

Web20.ir

ادامه مطلب ...