معرفی انواع نرم افزار های کاربردی

حضور و غیاب، مشاور املاک،مدیریت باشگاه،انواع نرم افزار مطب و کلینیک،آبرسانی،طراحی سایت و اپ آندرید و..

معرفی انواع نرم افزار های کاربردی

حضور و غیاب، مشاور املاک،مدیریت باشگاه،انواع نرم افزار مطب و کلینیک،آبرسانی،طراحی سایت و اپ آندرید و..

نرم افزار انبار داری

سلام دوستان

نرم افزار مدیریت انبار داری من هم آماده شده البته من سورس یک نرم افزار انبارداری رو خریدم و اونو تکمیل کردم و همچنان هم دارم تکمیل می کنم

نرم افزار خوبی از آب در اومده  الان فرصت ندارم سر فرصت مشخصات و امکانات و تصاویرشو می زارم

تحت شبکه

تهیه کارتکس کالا

کنترل ورود و خروج کالا 

گزارشات تراکنش کالا ها 

کنترل موجودی و...برخی از امکانات نرم افزار مدیریت انبار من هست

شروع برنامه نویسی نرم افزار مدیریت مشتری


شروع برنامه نویسی نرم افزار مدیریت مشتری

سلام به همه بازدید کنندگان گرامی

من چند چند هفته ای  هست که طراحی و برنامه نویسی نرم افزار مدیریت مشتری (CRM) رو شروع کردم و به زودی مشخصات و آیتم ها نرم افزار رو در سایت قرار می دم 
 این نرم افزار ابزاری هست برای منشی های شرکت ها و مدیران شرکت ها که بتوانند به بهترین شکل مشتریان خود را که معمولا هم به سختی و با هزینه های زیاد پیدا می کنند را مدیریت کنند و خدمات پشتیبانی مناسب و به جا دهند که هم آنها راضی باشند و هم شرکت برای هر مشتری به اندازه همان وقت و هزینه صرف کند

بزودی توضیحات بیشتری خوام گذاشت.

منتظر باشید

نرم افزار DrugStore جهت مدیریت داروخانه

اینم نرم افزار مدیریت فروش داروخانه که قولش رو داده بودم


نرم افزار DrugStore جهت مدیریت داروخانه، ثبت نسخه و فروش دارو و لوازم بهداشتی با قابلیت تعریف انواع بیمه و محاسبه حق فنی







لینک کامل در سایت

آدرس : رشت-خ امام خمینی- بعد از میدان حشمت - پارک علم و فناوری-ساختمان مرکز رشد واحد های فناور- طبقه دوم- واحد 208
تلفن : ٠١٣١٣٢٣٢٥١٠
همراه : ٠٩١١١٤٨١٤٠٠
پست الکترونیکی : hamedrez@gmail.com

ادامه مطلب ...