معرفی انواع نرم افزار های کاربردی

حضور و غیاب، مشاور املاک،مدیریت باشگاه،انواع نرم افزار مطب و کلینیک،آبرسانی،طراحی سایت و اپ آندرید و..

معرفی انواع نرم افزار های کاربردی

حضور و غیاب، مشاور املاک،مدیریت باشگاه،انواع نرم افزار مطب و کلینیک،آبرسانی،طراحی سایت و اپ آندرید و..

آخرین سایت ها و نرم افزار های طراحی شده من

چند وقت بود که فرصت نمی کردم وبلاگم رو آپدت کنم در این مدت چند از نرم افزار های قبلی رو مثل باشگاه بیلیارد -فروشگاه-حضورو غیاب-مطلب- کلینیک -نسخه شعب مدیریت آژانس مسکن و... رو نسخه جدید دادم و چند یک نرم افزار جدید با نام مدیریت آموزشگاه نوشتم که هنوز هم در حال بروز رسانی هست-نرم افزار مدیریت تولید هم یکی از پروژه های من بود-نرم افزار مانیتورینگ پروژه هم همچنان در حال تکمیل هست و گزارش آماری در حال تست و آزمایش هست

همچنین چند تا سایت از جمله سایت های زیر رو نوشتم

سایت یک شرکت هلندی

http://www.somitra.com/

یک سایت معرفی و مقایسه بروکر ها

http://www.1forexbroker.com/

یک سایت معرفی جایزه بروکرها

http://www.1forexbonus.com/

یک پروتال برای آژانس مسافرتی که در حال تکمیل هست

http://www.ziarati-ker.ir/

فروشگاه گیلان دکور

http://www.guilandecor.com/


نظرات 2 + ارسال نظر
کیا جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ق.ظ

سلام
نمونه سایتاتون رو دیدم براتون یه پیشنهاد یا یه اتقاد داشتم! امیدوارم نارحت نشین
شما برنامه نویس خوبی هستین ولی طراح خوبی نیستین
من جای شما بودم یه طراح دختر استخدام میکردم
تو طراحی صفحات وب همه ظاهر قضیه رو میبینن نه باطنشو(برنامه نویسی) رو
ممون

سلام دوست من
انتقادت وارد هست
اما 2 دلیل داره؟
1. طراح اصلیم رفت و الان یکی دیگه کار طراحی رو انجام می ده که خیلی حرفه ای نیست
2. ظاهر رو اکثر خودشون انتخاب می کنند و من چیزی رو که اونها می خوان رو درست می کنم بعضا هم سلیقه اونها با کار اصلی قاطی می شه و کار رو خراب می کنه
3. قیمت سایت ها خیلی بالا نیست که هزینه گرافیست حرفه ای بدیم
ممنون از انتقادت دوست من

سلام شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:47 ب.ظ

یه سوال..من فارغ تحصیل مهندسی نرم افزار هستم.ولی ای کاش یه روزی مثل شما لد باشم.علاقه ای به برنامه نویسی ندارم.شاید درست نباشه که همه رو تقصی استادا بذاریم.ولی ما که شناختی نداشتیم...الان میترسم که جایی واسه کار برم و مسخرم کنن...

شما می تونی خودت یه زبان رو شروع کنی و ادامه بدی دانشگاه متاسفانه فقط یک سری اطلاعات کلی و محدود بهت می ده خودت باید بعدش ادامه بدی
تلاش کنی موفق می شی همین الان که این جواب رو تایپ می کنم ساعت 2:34 دقیقه هست از صبح تا همین الان یکسره کد نوشتم اگر بتونی چندین ماه به صورت متوالی این طور کار کنی می تونی برنامه نویس خوبی بشی اگه نه دنبال یه کار دیگه بگرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد