معرفی انواع نرم افزار های کاربردی

حضور و غیاب، مشاور املاک،مدیریت باشگاه،انواع نرم افزار مطب و کلینیک،آبرسانی،طراحی سایت و اپ آندرید و..

معرفی انواع نرم افزار های کاربردی

حضور و غیاب، مشاور املاک،مدیریت باشگاه،انواع نرم افزار مطب و کلینیک،آبرسانی،طراحی سایت و اپ آندرید و..

نرم افزار انبار داری

سلام دوستان

نرم افزار مدیریت انبار داری من هم آماده شده البته من سورس یک نرم افزار انبارداری رو خریدم و اونو تکمیل کردم و همچنان هم دارم تکمیل می کنم

نرم افزار خوبی از آب در اومده  الان فرصت ندارم سر فرصت مشخصات و امکانات و تصاویرشو می زارم

تحت شبکه

تهیه کارتکس کالا

کنترل ورود و خروج کالا 

گزارشات تراکنش کالا ها 

کنترل موجودی و...برخی از امکانات نرم افزار مدیریت انبار من هست

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا یعقوبی سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:02 ب.ظ http://baleeshgh.blogfa.com

سلام دوست عزیز
دیگه تحویل نمی گیری و حالی از ما نمی پرسی
والا نفهمیدم از چی ناراحتی
به هر حال منتظرتم

شما رو نمی شناسم دوست من
اما وبلاگتون رو دیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد