معرفی انواع نرم افزار های کاربردی

حضور و غیاب، مشاور املاک،مدیریت باشگاه،انواع نرم افزار مطب و کلینیک،آبرسانی،طراحی سایت و اپ آندرید و..

معرفی انواع نرم افزار های کاربردی

حضور و غیاب، مشاور املاک،مدیریت باشگاه،انواع نرم افزار مطب و کلینیک،آبرسانی،طراحی سایت و اپ آندرید و..

در حال آماده سازی نرم افزار دبیرخانه سازمان نظام پزشکی

 *********** توجه ********* 

 نرم افزاری که قولش رو داده بودم رو آماده کردم و از امکانات و طراحی خوب هم برخورداره  

اما هنوز وقت نکردم اطلاعاتش رو کامل رو سایت بزارم در اولین فرصت این کار رو انجام می دم  

در ضمن ۲ روز دیگه برای اولین نظام پزشکی نصب می کنم 

 *********** توجه ********* 

نرم افزار دبیرخانه نظام پزشکی

نرم افزار مدیریت دبیرخانه سازمان نظام پزشکی شهرستان ها در حال اتمام برنامه نویسی می باشد که به زودی نرم افزاری کاربردی برای سازمان نظام پزشکی آماده می شود که شامل امکاناتی زیر می باشد: 

- ثبت و نگهداری اطلاعات پزشکان و افراد مرتبط با سازمان  

- ارسال نامه  

- بایگانی نامه های دریافتی 

- چاپ نامه ها با لوگوی سازمان 

 - ارسال اس ام اس به اعضاء سازمان 

-تعریف کاربر 

-تعریف تخصص ها /گروه ها

-تهیه پشتیبان خودکار و دستی 

-امکان شماره گیری با استفاده از کامپیوتر 

- و...

نظرات 1 + ارسال نظر
مصطفی شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:48 ق.ظ http://astaneh-ghadir.blogfa.com

سلام آقا حامد..
اتفاقی از طریق فروم stimulsoft با وبلاگت آشنا شدم...
واقعا خوشم آمد از این همه زحمتی که می کشی...
یه سوال برنامه نویسی داشتم گفتم بیام تو همین وبلاگت بپرس... آقا حامد ، من تو stimulsoft وقتی داخل یک textbox متن زیادی میزارم، فقط در صفحه اول نشان میده و به صفحات بعدی نمیره ...
اینم از عکسها که بهتر مشکلم را متوجه بشید
صفحه کار:
http://astane.persiangig.com/image/01.jpg
پیش نمایش:
http://astane.persiangig.com/image/02.jpg

ممنون میشم زود به من جواب بدید...
تو نظرات وبلاگم جواب رو بزاری ممنون میشم ...

سلام
تا به حال این مورد رو تست نکردم
اما فکر کنم یا باید تویه تنظیمات خود تکست باکس که تویه کلیک راست هم هست باشه یا تو تنظیمات مربوط به دیتا بایندت
این دستورات رو هم رو تسکت باکسی و هم تو دیتابایند امتهان کن یکی از این ها باید کارت رو راه بندازه
Textbox_Databind.CanBreak = True

Textbox_Databind.AutoWidth= True
Textbox_Databind.CanGrow = True
Textbox_Databind.CanShrink = True

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد