معرفی انواع نرم افزار های کاربردی

حضور و غیاب، مشاور املاک،مدیریت باشگاه،انواع نرم افزار مطب و کلینیک،آبرسانی،طراحی سایت و اپ آندرید و..

معرفی انواع نرم افزار های کاربردی

حضور و غیاب، مشاور املاک،مدیریت باشگاه،انواع نرم افزار مطب و کلینیک،آبرسانی،طراحی سایت و اپ آندرید و..

من تصمیم دارم نرم افزارهای نوشته شده توسط خودم رو معرفی کنم

با سلام  

در این وبلاگ من فعلاً تصمیم دارم نرم افزارهای کاربردی خودم رو که با کار می شه گفت شبانه روزی (بیش از 17 -18 ساعت کار در روز حتی ایام تعطیل)نوشته شده معرفی کنم که بعضی از اونها الان یکی از نرم افزار های پر کاربرد در سطح کشور شده و بعضی هم رتبه های برتر جشنوارهایی چون نوآوری و هفته پژوهش رو ازآن خود کرده اند رو معرفی کنم 

از دوستان بازدید کننده خواهش می کنم که نظرات خودشون رو بگن تا من بهتر بتونم خواسته های کاربران عزیز رو فراهم کنم و اگر هم نرم افزاری می خوام بگن تا براشون آماده کنم البته اگه تعداد درخواست برای یک نرم افزار بیشتر باشه قیمت اون هم پایین تر می یاد.

نظرات 1 + ارسال نظر
آموزش از راه دور فرهنگ نوین یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:47 ب.ظ http://www.farhangenovin.ir

آموزش از راه دور فرهنگ نوین
--------------------
فرصتی دیگر برای کسب مدارج علمی
با معافیت تحصیلی برای پسران تا سن 24 سالگی
راهنمایی-دبیرستان-کاردانش-پیش دانشگاهی
-------------------------
بازماندگان از تحصیل و سایر علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ما مراجعه فرمایند.
www.farhangenovin.ir
-----------------------
هیچ وقت دیر نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد